Skip links

Onze persoonlijke aanpak en werkwijze

Wij geloven in een persoonlijke en unieke aanpak en volgen hierin ons gevoel. We hebben de bevestiging gekregen dat de behoefte van de bezoeker het uitgangspunt moet zijn binnen onze zorg en dagbesteding. Hierdoor maken we van ‘zorg op maat’ een tastbare werkelijkheid. Bezoekers bepalen zelf hun bezigheden; activiteiten vinden niet plaats volgens een rooster, maar worden afgestemd op de behoeften van ieder afzonderlijk.

Ons motto is: Alles kan, niets moet!

Home » Werkwijze

Vervoer

Wanneer u een indicatie heeft voor vervoer halen onze chauffeurs de bezoekers op van huis tussen 09.00 uur en 09.45 uur, om naar het dagcentrum op één van onze drie locaties (Utrecht, Bunnik en ’t Goy) te brengen. Eind van de middag, tussen 15.15 uur en 16.30 uur, brengen wij onze bezoekers weer naar huis. Zowel het ophalen als het wegbrengen van de bezoekers doen wij met de bedrijfsauto’s van D.U.O

Ochtendprogramma

Na het drinken van een kopje koffie of thee met iets lekkers, bepalen de bezoekers zelf hun bezigheden. De bezoeker kan kiezen voor een individuele activiteit of een activiteit in groepsverband. Denk hierbij aan het maken van een wandeling, het spelen van een spelletje, een stukje rijden met één van de bedrijfsauto’s of gewoon lekker zitten op de bank in de huiskamer. Activiteiten kunnen zowel binnen als buiten plaatsvinden.

Middagprogramma

Tussen de middag is de maaltijd. Na de maaltijd is er nog ruimte voor ontspanning. Een stukje wandelen of deelnemen aan gymnastiek behoort onder andere tot de mogelijkheden. Ook krijgen onze bezoekers een kopje koffie, thee of iets anders te drinken aangeboden. Dit vindt allemaal plaats onder begeleiding van onze professionele medewerkers. Dit geldt voor zowel de binnen- als de buitenactiviteiten.

Voel je welkom bij D.U.O.

Een plek om je thuis te voelen

Samen genieten van de maaltijd

Persoonlijk en warm contact

Natuur altijd in de omgeving

Veelgestelde vragen

Hier kan een kort stukje tekst. Hier kan een kort stukje tekst.

Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen.

Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen.

Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen.

Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen.

Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen. Hier moet nog tekst komen.

Vrijblijvend contact

Bianca Hazeleger

Cliëntenadministratie
Social Return en Facturatie

Aanwezig op: maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag

06 3407 5460 06 3407 5460 administratie@dagcentrumutrechtoost.nl

Vrijblijvend contact

John van der Sluijs

Cliëntenadministratie
Financiële administratie

Aanwezig op: woensdag en donderdag

06 3407 5460 06 3407 5460 administratie@dagcentrumutrechtoost.nl